Przetarg na sprzedaż lokalu ul. Piastowska 40a

Zarząd Budynków Mieszkalnych

Spółka z o.o. w Piławie Górnej

ul. Piastowska 15 A

ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu

przy ul. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej

§ 1

  1. Z dniem20.02.2018 r. Zarząd Budynków Mieszkalnych Spółka z o.o. przy ul. Piastowska 15 A w Piławie Górnej ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego z możliwością adaptacji na lokal mieszkalny przy ul. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej.
  1. Lokal o powierzchni użytkowej 85,54 m², zlokalizowany jest w centrum miasta, wyposażony w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogrzewanie elektryczne. Lokal składa się z sześciu pomieszczeń oraz sanitariatu
  2. Udział w częściach wspólnych budynku i nieruchomości oznaczonej nr geodezyjnym 49/1obręb Kopanica – 62,69%

Nieruchomość z łatwym dostępem do obiektów handlowo -usługowych, użyteczności publicznej, szkoły, przedszkola, kościoła, komunikacji miejskiej położony w centrum miasta

  • lokal wyposażony jest w następujące instalacje: elektryczna, wodna – kanalizacja, ogrzewanie elektryczne
  • cena wywoławcza nieruchomości wraz z udziałem w gruncie90.000,00 zł brutto
  • wysokość wadium –9.000,00 zł
  • postąpienie nie mniejsze niż 1% ceny wywoławczej nieruchomości
  • nieruchomość wolna jest od długów i ciężarów
  • częściami wspólnymi do użytku wszystkich właścicieli pozostaje: korytarz

UWAGA:

W przypadku prowadzenia prac budowlanych lub adaptacyjnych, nabywca lokalu jest zobowiązany do

sporządzenia projektu adaptacji lokalu lub uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do prowadzenia robót adaptacyjnych.

Przetarg zostanie przeprowadzony w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej, w dniu 08.03.2018 roku o godz. 11.00.

Osoby przystępujące do przetargu winny wpłacić w kasie ZBM Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej lub przesłać na konto ZBM Sp. z o.o. nr 67 1090 2301 0000 0177 6984 ustalone wadium dla nieruchomości najpóźniej w dniu 08.03.2018r do godz. 10.00 (godzina dot. wadium wpłaconego w kasie Spółki).

Wadium winno być wniesione w formie pieniężnej z zaznaczeniem nieruchomości dla której zostało wpłacone.

Dowód wpłaty lub kserokopię przelewu należy okazać komisji przetargowej.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od daty zamknięcia przetargu, odwołania przetargu, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Najwyższa osiągnięta w przetargu cena stanowi podstawę ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości.

Nabywca nieruchomości jest zobowiązany do podpisania protokołu w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Termin uiszczenia należności za nieruchomość ustala się najpóźniej na 1 dzień przed wyznaczonym dniem podpisania umowy notarialnej, jednak nie później niż w okresie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Niedotrzymanie terminu wpłaty w/w należności powoduje przepadek wadium a przeprowadzony przetarg czyni niebyłym.

Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i w terminie podanym w zawiadomieniu o zawarciu umowy sprzedaży, organizator może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

UWAGA!

Organizator przetargu, zastrzega sobie prawo jego unieważnienia lub odwołania, jeśli wystąpią ku temu uzasadnione przesłanki.

Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godz. 10.00-14.00 pod nr tel (74) 8371-288

Zatwierdził:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

(-) Zygmunt Wołek

Wymiana tynków zewnętrznych na budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Bolesława Chrobrego 8 w Piławie Górnej – zapytanie ofertowe

OGŁOSZENIE

 

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Bolesława Chrobrego 8 w Piławie Górnej

w imieniu której działa:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. Zygmunt Wołek

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

nr telefonu: (74) 8371-288

strona internetowa: www.zbmpilawagorna.pl

e-mail: zbmpg@wp.pl

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

1. Postępowanie nie będzie prowadzone zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych w trybie zapytania o cenę:

III. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

,,Wymiana tynków zewnętrznych na budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Bolesława Chrobrego 8 w Piławie Górnej”

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ,,Wymiana tynków zewnętrznych na budynku wielorodzinnym położonym przy ul. Bolesława Chrobrego 8 w Piławie Górnej”

Prace będą obejmować:

1. Ustawienie rusztowania;

2. Zbicie tynku w całości;

3. Przygotowanie podłoża;

4. Ułożenie nowej warstwy tynku renowacyjnego – na całości;

5. Założenie parapetów zewnętrznych kamiennych w otworach okiennych;

6. Obróbka gzymsów – dachówką ceramiczną karpiówką;

7. Wymiana rynien i rur spustowych;

8. Malowanie tynków farbami silikatowymi;

9. Wywózka gruzu.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót.

Osoba do kontaktu Jan Świdrak. w godz. od 10:00 – 12:00

3. Wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, celem uzyskania informacji, które mogą być przydatne dla przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca.

4. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować teren budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót.

5. Gdziekolwiek w dokumentacji powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów, o ile w specyfikacji nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.

6. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów.

7. W niniejszej zadaniu występuje konieczność skorzystania z cudzej nieruchomości do wykonania prac przygotowawczych i robót budowlanych, w związku z tym Wykonawca obowiązany jest przed ich rozpoczęciem uzgodnić przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z sąsiedniej nieruchomości z jej właścicielem, a po zakończeniu robót Wykonawca obowiązany jest naprawić szkody powstałe w wyniku korzystania z sąsiedniej nieruchomości.

8. Zamawiający nie zapewnia terenu na czasowy odkład lub składowanie mas ziemnych oraz materiałów z rozbiórki.

9. Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej, wody oraz innych mediów.

10. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót również wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.

11. Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania) wraz z uporządkowaniem terenów przyległych.

12. Wykonawca w ofercie winien uwzględnić koszty wykonania wymaganych właściwymi przepisami prób, badań i pomiarów oraz koszty uzyskania od właściwych organów odpowiednich zaświadczeń.

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

do 30.08.2018r.

VI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca składa ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Ofertę należy złożyć na załączonym do Ogłoszenia formularzu ofertowym – załącznik nr 1.

2. Wykonawca do ofert przedkłada również kosztorys ofertowy.

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie roboty i prace konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, o których mowa w niniejszej specyfikacji, w tym również wynikające z projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przy czym dokumenty te należy traktować łącznie.

2. Przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawca winien podać cenę netto i brutto w złotych (PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Ceny powinny wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.

3. Do oceny oferty Zamawiający przyjmie cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

4. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

6. Pozycje nie wycenione przez Wykonawcę nie zostaną zapłacone po ich wykonaniu i uważać się będzie, że zostały ujęte w innych cenach, pozycjach ujętych w ofercie cenowej Wykonawcy.

7. Ceny i stawki będą podawane przez Wykonawcę wyłącznie w złotych (PLN).

8. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN). Kwota ryczałtowego wynagrodzenia umownego, będzie płatna jedną fakturą końcową.

VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BEDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY

Oferty będą podlegały ocenie według niezmiennego przez czas postępowania kryterium oceny. Kryterium oceny jest: NAJNIŻSZA CENA

IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Wykonawca musi złożyć ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru.

2. Wykonawca, ubiegać się o udzielenie zamówienia musi wykazać się wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych o wartości min 160 000,00 zł brutto w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Warunek będzie spełniony poprzez przedłożenie wykazu robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat o wartości minimum 160. 000,00 zł brutto w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty – oferty tego Wykonawcy zostaną

odrzucone. Dotyczy to także ofert, w których Wykonawca występuje jako uczestnik konsorcjum.

X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1. Osoby zainteresowane ww. zadaniem proszone są składanie ofert w sekretariacie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. zo.o. lub o przesłanie oferty na adres:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a, 58-240 Piława Górna.

2. Termin składania ofert: 19.01.2018r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu

19.01.2018r. do godz. 11.15.

3. Zamawiający zastrzega sobie także prawo przesyłania Wykonawcy w formie elektronicznej następujących dokumentów:

a) informacja i zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty,

b) wezwania do złożenia wyjaśnień,

4. Informacja i zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty umieszczone zostaną na stronie internetowej Zamawiającego oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.

5. Załączniki:

1) formularz ofertowy,

2) wykaz wykonanych robót,

3) wzór umowy,

4) Przedmiar robót.

Zatwierdzam

mgr inż. Zygmunt WOŁEK

Prezes Zarządu

Przetarg na sprzedaż lokalu Piastowska 40a

Zarząd Budynków Mieszkalnych

Spółka z o.o. w Piławie Górnej

ul. Piastowska 15 A

ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego

przy ul. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej

  • 1
  1. Z dniem12.12.2017 r. Zarząd Budynków Mieszkalnych Spółka z o.o. przy ul. Piastowska 15 A w Piławie Górnej ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego przy
  2. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej.
  3. Lokal o powierzchni użytkowej 85,54 m², zlokalizowany jest w centrum miasta, wyposażony w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogrzewanie elektryczne. Lokal składa się z sześciu pomieszczeń biurowychoraz sanitariatu
  4. Udział w częściach wspólnych budynku i nieruchomości oznaczonej nr geodezyjnym 49/1obręb Kopanica – 62,69%

Nieruchomość z łatwym dostępem do obiektów handlowo -usługowych, użyteczności publicznej, szkoły, przedszkola, kościoła, komunikacji miejskiej położony w centrum miasta

  • opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego gruntu w wysokości 328,00 zł
  • lokal wyposażony jest w następujące instalacje: elektryczna, wodna – kanalizacja, ogrzewanie elektryczne
  • cena wywoławcza nieruchomości wraz z udziałem w gruncie90.000,00 zł brutto
  • wysokość wadium –9.000,00 zł
  • postąpienie nie mniejsze niż 1% ceny wywoławczej nieruchomości
  • nieruchomość wolna jest od długów i ciężarów
  • częściami wspólnymi do użytku wszystkich właścicieli pozostaje: korytarz

UWAGA:

W przypadku prowadzenia prac budowlanych lub adaptacyjnych, nabywca lokalu jest zobowiązany do

sporządzenia projektu adaptacji lokalu lub uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do prowadzenia robót adaptacyjnych.

Przetarg zostanie przeprowadzony w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej, w dniu 04.01.2018 roku o godz. 11.00.

Osoby przystępujące do przetargu winny wpłacić w kasie ZBM Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej lub przesłać na konto ZBM Sp. z o.o. nr 67 1090 2301 0000 0177 6984 ustalone wadium dla nieruchomości najpóźniej w dniu 04.01.2018r do godz. 10 .00 (godzina dot. wadium wpłaconego w kasie Spółki).

Wadium winno być wniesione w formie pieniężnej z zaznaczeniem nieruchomości dla której zostało wpłacone.

Dowód wpłaty lub kserokopię przelewu należy okazać komisji przetargowej.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od daty zamknięcia przetargu, odwołania przetargu, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Najwyższa osiągnięta w przetargu cena stanowi podstawę ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości.

Nabywca nieruchomości jest zobowiązany do podpisania protokołu w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Termin uiszczenia należności za nieruchomość ustala się najpóźniej na 1 dzień przed wyznaczonym dniem podpisania umowy notarialnej, jednak nie później niż w okresie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Niedotrzymanie terminu wpłaty w/w należności powoduje przepadek wadium a przeprowadzony przetarg czyni niebyłym.

Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i w terminie podanym w zawiadomieniu o zawarciu umowy sprzedaży, organizator może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

UWAGA!

Organizator przetargu, zastrzega sobie prawo jego unieważnienia lub odwołania, jeśli wystąpią ku temu uzasadnione przesłanki.

Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godz. 10.00-14.00 pod nr tel (74) 8371-288

Zatwierdził:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

(-) Zygmunt Wołek

Ogłoszenie o wyniku zapytania ofertowego – przegląd gazowy

OGŁOSZENIE O WYNIKU ZAPYTANIA OFERTOWEGO na zadanie pn.:,,Przeprowadzenie rocznego przeglądu stanu technicznego budynków zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Piławie Górnej”

 

Zamawiający informuje, że w wyżej wymienionym zapytaniu złożono 4 oferty:

Wybrano ofertę firmy:

EKSPERTYZY I PRZEGLĄDY Monika Soylu

ul. Staszica 34, 58-100 Świdnica

z łączną ceną ofertową:

– koszt wykonania przeglądu jednego budynku – 37,00 zł brutto

Zatwierdził:

Zygmunt Wołek

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

Zapytanie ofertowe – roczne przeglądy instalacji gazowych

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA PRZEPROWADZENIE ROCZNYCH PRZEGLĄDÓW INSTALACJI GAZOWEJ W BUDYNKACH ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP. Z O. O. W PIŁAWIE GÓRNEJ

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. zgodnie z art.62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U nr 74 poz 836)

 

1. Postępowanie nie będzie prowadzone zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych w trybie zapytania o cenę:

2. W oferowanej cenie należy uwzględnić: cenę ryczałtową wykonanej usługi ( brutto)

– przegląd instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych;

– przegląd instalacji w budynku;

3. Ofertę cenowa należy przedstawić do dnia 16.10.2017r. do godz. 15.00 w sekretariacie zamawiającego.

4. Termin wykonania prac do 15.12.2017 roku.

5. Wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z winy Wykonawcy w czasie świadczenia pracy na rzecz Zamawiającego.

6. Wykonawca jest zobowiązany zawiadomić mieszkańców budynku z tygodniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia przeglądów.

7. Warunki płatności przelew w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury do zamawiającego.

8. Podstawą dokonania zapłaty za wykonane roboty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, do której dołączone będą:

– protokół przeglądu instalacji gazowej w częściach wspólnych budynku;

– protokoły z przeglądów instalacji gazowej w lokalach z pisemnym poświadczeniem przez użytkowników lokali dokonanego przeglądu ;

– wykaz lokali, w których przegląd nie został dokonany.

9. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel. 74 8371-288. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Jan Świdrak od godz. 10.00 – 12.00

10. Podpisanie umowy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

11. Osoba dokonująca przeglądów powinna posiadać stosowne uprawnienia do przeglądu instalacji gazowej, które należy dołączyć do oferty.

12. Ilość budynków – 108

Ilość lokali – 803

Zatwierdził:

Prezes Zarządu

(-) mgr inż. Zygmunt Wołek

Kontakt:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Sekretariat, tel: 74 8371-288

Zapytanie ofertowe – roczne przeglądy budowlane

ZAPYTANIE OFERTOWE – PRZEPROWADZENIE ROCZNEGO PRZEGLĄDU STANU TECHNICZNEGO BUDYNKÓW ZARZĄDZANYCH PRZEZ ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP Z O O W PIŁAWIE GÓRNEJ

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. zgodnie z art.62 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U nr 74 poz 836)

1. Postępowanie nie będzie prowadzone zgodnie z przepisami Prawa Zamówień Publicznych w trybie zapytania o cenę:

2. W oferowanej cenie należy uwzględnić: cenę ryczałtową wykonanej usługi ( brutto)

3. Ofertę cenowa należy przedstawić do dnia 16.10.2017r do godz. 15.00 w Sekretariacie Zamawiającego.

4. Termin wykonania prac do 15.12.2017r.

5. Warunki płatności przelew w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury do zamawiającego.

6. Dodatkowe informacje udzielane są pod nr tel 74 8371-288. Osoby uprawnione do kontaktu z oferentami: Jan Świdrak w godz. 10.00 – 12.00

7. Podpisanie umowy nastąpi niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty.

8. Do oferty należy dołączyć aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

9. Osoba dokonująca przeglądów powinna posiadać stosowne uprawnienia budowlane, które należy dołączyć do oferty.

10. Ilość budynków: 111

Zatwierdził:

Prezes Zarządu

(-) mgr inż. Zygmunt Wołek

Kontakt:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Sekretariat, tel: 74 8371-288

Przetarg na sprzedaż lokalu Piastowska 40a

Zarząd Budynków Mieszkalnych

Spółka z o.o. w Piławie Górnej

  1. Piastowska 15 A

ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego

przy ul. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej

  • 1
  1. Z dniem26.09.2017 r. Zarząd Budynków Mieszkalnych Spółka z o.o. przy ul. Piastowska 15 A w Piławie Górnej ogłasza przetarg nieograniczony na sprzedaż lokalu użytkowego przy
  2. Piastowskiej 40a w Piławie Górnej.
  3. Lokal o powierzchni użytkowej 85,54 m², zlokalizowany jest w centrum miasta, wyposażony w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, ogrzewanie elektryczne. Lokal składa się z sześciu pomieszczeń biurowychoraz sanitariatu
  4. Udział w częściach wspólnych budynku i nieruchomości oznaczonej nr geodezyjnym 49/1obręb Kopanica – 62,69%

Nieruchomość z łatwym dostępem do obiektów handlowo -usługowych, użyteczności publicznej, szkoły, przedszkola, kościoła, komunikacji miejskiej położony w centrum miasta

  • opłaty roczne z tytułu użytkowania wieczystego gruntu w wysokości 328,00 zł
  • lokal wyposażony jest w następujące instalacje: elektryczna, wodna – kanalizacja, ogrzewanie elektryczne
  • cena wywoławcza nieruchomości wraz z udziałem w gruncie85.000,00 zł brutto
  • wysokość wadium –8.500,00 zł
  • postąpienie nie mniejsze niż 1% ceny wywoławczej nieruchomości
  • nieruchomość wolna jest od długów i ciężarów
  • częściami wspólnymi do użytku wszystkich właścicieli pozostaje: korytarz

UWAGA:

W przypadku prowadzenia prac budowlanych lub adaptacyjnych, nabywca lokalu jest zobowiązany do

sporządzenia projektu adaptacji lokalu lub uzyskania wszelkich uzgodnień i pozwoleń niezbędnych do prowadzenia robót adaptacyjnych.

Przetarg zostanie przeprowadzony w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej, w dniu 11.10.2017 roku o godz. 12.00.

Osoby przystępujące do przetargu winny wpłacić w kasie ZBM Sp. z o.o. przy ul. Piastowskiej 15a w Piławie Górnej lub przesłać na konto ZBM Sp. z o.o. nr 67 1090 2301 0000 0177 6984 ustalone wadium dla nieruchomości najpóźniej w dniu 11.10.2017 r. do godz. 11.00.

Wadium winno być wniesione w formie pieniężnej z zaznaczeniem nieruchomości dla której zostało wpłacone.

Dowód wpłaty lub kserokopię przelewu należy okazać komisji przetargowej.

Wadium wpłacone przez uczestnika, który wygra przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny nabycia nieruchomości, pozostałym uczestnikom zostanie zwrócone nie później niż przed upływem 3 dni od daty zamknięcia przetargu, odwołania przetargu, unieważnienia przetargu lub zakończenia przetargu wynikiem negatywnym.

Najwyższa osiągnięta w przetargu cena stanowi podstawę ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości.

Nabywca nieruchomości jest zobowiązany do podpisania protokołu w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Termin uiszczenia należności za nieruchomość ustala się najpóźniej na 1 dzień przed wyznaczonym dniem podpisania umowy notarialnej, jednak nie później niż w okresie 1 miesiąca od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Niedotrzymanie terminu wpłaty w/w należności powoduje przepadek wadium a przeprowadzony przetarg czyni niebyłym.

Jeżeli osoba ustalona jako nabywca nieruchomości nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i w terminie podanym w zawiadomieniu o zawarciu umowy sprzedaży, organizator może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.

UWAGA!

Organizator przetargu, zastrzega sobie prawo jego unieważnienia lub odwołania, jeśli wystąpią ku temu uzasadnione przesłanki.

Informacje dotyczące przetargu udzielane są w godz. 10.00-14.00 pod nr tel (74) 8371-288

Zatwierdził:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

(-) Zygmunt Wołek

Zapytanie ofertowe – wymiana fragmentu stropu drewnianego Krótka 4

ZAPYTANIE OFERTOWE

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJACEGO

WSPÓLNOTA MIESZKANIOWA

PRZY UL. KRÓTKIEJ 4

58-240 PIŁAWA GÓRNA

NIP: 882-210-91-64

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia obejmuje ,, Wymianę i wzmocnienie uszkodzonego fragmentu stropu drewnianego nad lokalem mieszkalnym Nr 4 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Krótkiej Nr 4 w Piławie Górnej, na działce o numerze geodezyjnym 399/17 Obręb Południe – zgodnie z dokumentacją techniczną”.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wizji lokalnej budynku przed złożeniem oferty.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. W oferowanej cenie należy uwzględnić cenę ryczałtową wykonanej usługi (brutto).

2. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, częściowych, równoważnych, nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.

3. Za wykonane roboty Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 – miesięcznego okresu gwarancji od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, równy jest okresowi gwarancji i także wynosi 12 miesięcy od daty odbioru końcowego.

7. Termin wykonania prac 1 miesiące od dnia podpisania umowy

8. Warunki płatności: w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.

9. Dokumentacja do wglądu w siedzibie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., ul. Piastowska 15a w Piławie Górnej.

IV. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Oferty cenowe należy złożyć w Sekretariacie Zamawiającego do dnia 26.06.2017 roku do lub naadres e-mail: zbmpg@wp.pl

Kontakt: Jan Świdrak w godz. od 10.00-12.00 tel. 74 8371-288

Zatwierdzam:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

(-) Zygmunt Wołek

Zmiana ceny za wodę i odprowadzenie ścieków

OGŁOSZENIE !!!

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej informuje, iż od dnia 16.05.2017r. będą obowiązywały nowe taryfy za  wodę
i odprowadzenie ścieków :

Woda : 4,98 zł.
Ścieki  : 5,05 zł.
Razem : 10,03 zł za m³

W związku z powyższym prosimy o obowiązkowe  podanie stanu wodomierza na dzień 15.05.2017 r. :
•    telefonicznie pod nr tel.: (74) 8371-288
•    osobiście w siedzibie ZBM – u.
•    mailowo: zbmpg@wp.pl