Zakaz użytkowania ,,kopciuchów”

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 14.02.2024r.

Zakaz użytkowania ,,kopciuchów” od dnia 1 lipca 2024 roku

Przypominamy, że zgodnie z Uchwałą antysmogową obowiązującą na Dolnym Śląsku zakazuje się od 1 lipca 2024 roku użytkowania ,,kopciuchów”, czyli instalacji na paliwa stałe, które nie spełniają minimum 3 klasy. Zaliczamy do nich piece kaflowe, kuchnie węglowe, piece typu „koza” poniżej trzeciej klasy oraz niektóre kominki, określone przez uchwałę antysmogową.

Piława Górna oferuje wsparcie mieszkańcom, którzy jeszcze nie wymienili takich źródeł ciepła. W ramach programu “Ciepłe Mieszkanie”, na który zdobyliśmy aż 1.225.000,00 mln zł, mieszkańcy mogą składać wnioski o dofinansowanie, a jego wysokość uzależniona będzie od dochodów i może wynieść nawet 90% kosztów.

Na stronie www.pilawagorna.pl dostępne są szczegółowe informacje o wszystkich programach, dzięki którym mieszkańcy mogą otrzymać pieniądze. Miedzy innymi są to :

1.Program ,,Ciepłe Mieszkanie” – program skierowany do właścicieli mieszkań
w budynkach wielorodzinnych;
2. Program ,,Czyste Powietrze”– program skierowany do właścicieli domów jednorodzinnych.

Jednocześnie informujmy, że Gmina Piława Górna złożyła wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
o przyznanie środków na wymianę źródeł ciepła oraz poprawę efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych – Program ,,Ciepłe Mieszkanie”- II edycja
Program skierowany jest do:
1) osób fizycznych, posiadających tytuł prawny do lokalu mieszkalnego, znajdującego się w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, zlokalizowanym na terenie Piławy Górnej wynikający z:

• prawa własności,

• ograniczonego prawa rzeczowego,

• najmu lokalu mieszkalnego stanowiącego własność gminy wchodzącego w skład mieszkaniowego zasobu gminy, jeżeli nie wszystkie lokale mieszkalne w tym budynku stanowią własność gminy,

2) wspólnot mieszkaniowych obejmujących od 3 do 7 lokali mieszkalnych.

Szczegółowe informacje, wyjaśnienia i pomoc w przygotowaniu wniosku można otrzymać w siedzibie „Stowarzyszenia Ziemia Dzierżoniowska” (Rynek 36) . Punkt udziela wsparcia w poniedziałki, środy, czwartki (7.30-15.30), we wtorki (7.30-16.00), w piątki (7.30-15.00), tel: 517 566 669 lub 519 422 470, email: akupis@stowarzyszeniezd.pl, czystepowietrze@stowarzyszeniezd.pl.

Zaproszenie do złożenia ofert – remont lokalu mieszkalnego

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 14.02.2024r

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej działając w imieniu Gminy Piława Górna zaprasza do złożenia oferty na zadanie :

„Remont lokalu mieszkalnego nr 2 zlokalizowany w budynku wielorodzinnym przy ul. Piastowskiej 27 w Piławie Górnej”

Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177).

I. NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO, ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a
58-240 Piława Górna
NIP: 882-19-32-252

II. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego nr 2 zlokalizowany przy ul. Piastowskiej 27 w Piławie Górnej. Mieszkanie znajduje się na parterze. Składa się z dwóch pokoi, kuchni i łazienki z wc o łącznej powierzchni użytkowej 23,80 m2. Ogólny stan techniczny lokalu określa się jako zły.

Zakres robót:

Zakres robót remontowych określony został w załączniku nr 3 – przedmiar robót i obejmuje:

  1. Rozbiórkę istniejącego pieca kaflowego wraz z zamurowaniem otworu w ścianie.
  2. Pomieszczenie higieniczno sanitarne, które należy przebudować wraz z wymianą okładzin ścian, wymiana płytek na podłodze, likwidacją wanny i montaż brodzika natryskowego oraz wymiana urządzeń (wanna, w.c., umywalka, baterie wraz z montażem przepływowego, pojemnościowego zbiornika wody o pojemności 100 litrów).
  3. Wymianę drzwi wejściowych do lokalu mieszkalnego wraz z wymianą drzwi wewnętrznych.
  4. Uzupełnienie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach.
  5. Montaż parapetów wewnętrznych w kuchni i pokoju.
  6. Rozebranie istniejących desek podłogowych wraz z legarami i wykonanie posadzki betonowej wraz z ułożenie posadzkę z paneli podłogowych.
  7. Malowanie pomieszczeń ( ścian i sufitów ).
  8. Wymiana instalacji elektrycznej w tym:
  • demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
  • wymiana gniazd i przełączników,
  • ułożenie nowych przewodów,
  • montaż opraw oświetleniowych typu LED
  • wykonanie pomiarów elektrycznych,
  • dostawa i montaż grzejników konwektorowych elektrycznych.

Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w lokalu – klucze dostępne u Zamawiającego.
Wykonawca winien posiadać aktualną polisę OC na kwotę minimum 100 000, 00 zł.

Wykonawca winien wykazać doświadczenie zawodowe – minimum dwie roboty budowlane w zakresie podobnym do zamówienia o wartości 60 000,00 zł netto każda w formie referencji/poświadczenia/protokół odbioru.
Wykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa w zakresie wymiany instalacji elektrycznej.

III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli wymagane): nie wymagane.

3. Warunki gwarancji: minimalny okres gwarancji wady materiałowe i wykonania 36 miesięcy.

IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – do dnia 30.04.2024r

V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę należnego podatku od towarów i usług VAT. Ceny umieszczone na formularzu ofertowym należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

2. Cena powinna wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
3. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN).

VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY – NAJNIŻSZA CENA

1. Wykonawca proponujący najniższą cenę za wykonanie danej części zamówienia otrzyma największą ilość punktów – 100 pkt

2. Pozostali Wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według poniższego wzoru:

 

Suma pkt. przyznanych ocenianej ofercie = najniższa cena ofertowa  /  cena ofertowa ocenianej oferty   x 100 pkt

 

Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

3. Jeżeli w postępowaniu, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie . Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:

„Oferta na remont lokalu mieszkalnego nr 2 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Piastowskiej 27 w Piławie Górnej” lub przesłać na adres mailowy: zbmpg@wp.pl
Termin składania ofert: do dnia 29.02.2024 roku do godz. 11.00

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a) Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2

b) Referencje – min 2 szt.

c) stosowne uprawnienia

VIII. POSTANOWIENIA UMOWY

1. Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu prac na Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o, przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.
2. Wykonawca winien posiadać aktualną polisę OC na kwotę minimum 100 000, 00 zł.

IX. Dodatkowe informacje:

1. Termin związania z ofertą: 30 dni

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jej etapie jego trwania.

3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo powiadomieni o terminie podpisania umowy.

5. Termin płatności faktury: 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej faktury wraz z załączonym protokołem obioru.

X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych
Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna (zwany dalej ZBM).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z za pośrednictwem adresu e-mail: zbmpg@wp.pl

Załączniki do zaproszenia:
1. Formularz„Oferta Wykonawcy” – zalacznik nr 1

2. Oświadcznie wykonawcy – zalacznik nr 2

3. Przedmiar robót – załącznik nr 3

Ogłoszenie – nabór na samodzielne stanowisko Główny Księgowy

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Pilawa Gorna, 09.02.2024 r.

 

Nabór na samodzielne stanowisko: Główny Księgowy

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej ogłasza nabór na samodzielne stanowisko: Główny Księgowy

1. Miejsce wykonywania pracy:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Piławie Górnej, ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę

2. Określenie stanowiska pracy:

Główny Księgowy

3. Określenie niezbędnych wymagań:

3.1. Wymagania niezbędne:

3.1.1. posiadanie obywatelstwa polskiego,

3.1.2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3.1.3. niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe lub inne przestępstwo popełnione umyślnie,

3.1.4. niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust.1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 roku o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

3.1.5. nieposzlakowana opinia,

3.1.6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,

3.1.7. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie bądź ekonomiczne wyższe studia zawodowe i co najmniej 3 lata praktyki w księgowości lub posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych i co najmniej 5 lat praktyki w księgowości

3.2. Wymagania dodatkowe:

3.2.1. preferowane będą osoby spełniające w największym stopniu wymagania dodatkowe, w tym posiadające optymalnie długą praktykę w księgowości,

3.2.2. bardzo dobra znajomość przepisów i zagadnień księgowych, podatkowych, planu kont oraz  dyscypliny finansów,

3.2.3. wiedza i umiejętności prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej obsługi programów księgowo-finansowych i programów sprzedażowych,

3.2.4. znajomość zagadnień kadrowo-płacowych i ubezpieczeniowych,

3.2.5. znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej,

3.2.6. umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia zestawień, prognoz, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,

3.2.7. samodzielność, umiejętność organizacji pracy, dyskrecja, wysoka kultura osobista,

3.2.8. komunikatywność, odpowiedzialność, rzetelność, uczciwość, terminowość, inicjatywa,

3.2.9. umiejętność pracy w zespole, umiejętność współpracy z instytucjami zewnętrznymi.

4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku Głównego Księgowego:

4.1. prowadzenie księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego wraz z wymaganymi ewidencjami, nadzór nad księgowością podmiotów, których rachunkowość prowadzona jest na podstawie zawartych przez Spółkę umów,

4.2. obsługa systemu bankowego Spółki, wykonywanie przelewów, przestrzeganie terminów płatności zobowiązań,

4.3. nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów księgowych, ich terminowa ewidencja, kwalifikacja dokumentów źródłowych ze względu na podatki VAT/CIT,

4.4. sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu i Rady Nadzorczej oraz sprawozdań finansowych wg ustawy o rachunkowości,

4.5. opracowywanie planów przychodów i kosztów na poszczególne lata, bieżąca analiza ich realizacji,

4.6. prowadzenie spraw płacowych w Spółce,

4.7. przygotowywanie deklaracji ZUS, obsługa programu Płatnik,

4.8. prowadzenie całości dokumentacji wraz z rozliczeniem z Urzędem Skarbowym z tyt. podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych,

4.9. wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd Spółki oraz organy nadzorujące.

5. Warunki zatrudnienia na stanowisku: 

Praca biurowa, w budynku Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. zo.o. na parterze. Zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony. Praca wykonywana jest z wykorzystaniem komputera. Czas pracy w godzinach od 7.00-15.00.

6. Wymagane dokumenty:

6.1. list motywacyjny,

6.2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,

6.3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6.4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących posiadanie wymaganego okresu zatrudnienia w księgowości,

6.5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo umyślne, oraz o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu i obrotowi gospodarczemu, przeciwko wiarygodności dokumentów i za przestępstwo skarbowe,

6.6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

6.7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Głównego księgowego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w sekretariacie Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a, 58-240 Piława Górna, w terminie do 22 marca 2024 roku.

Z kandydatami spełniającymi wymogi formalne przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna, o terminie i miejscu rozmowy kandydat zostanie powiadomiony telefonicznie.

Oferty, które nie spełnią wymagań formalnoprawnych będą mogły być odebrane do 14 dni po zakończeniu rekrutacji. Nieodebrane w w/w terminie zostaną komisyjnie zniszczone.

                                                                                                       Agnieszka Bodnarczuk

                                                                                                           Prezes  Zarządu

Zaproszenie do składania ofert – wykonanie przyłącza wodociągowego 

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 06.12.2023

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

,,Wykonanie przyłącza wodociągowego  dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Bolesława Chrobrego 34 w Piławie Górnej w ramach rozdziału sieci wodociągowej”

Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych  (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177).

1. Nazwa Zamawiającego, adres:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

2. Określenie/opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ,,Wykonanie przyłącza wodociągowego dla budynku  przy ul. B. Chrobrego 34 w Piławie Górnej w ramach rozdziału sieci wodociągowej”

  • Wykonanie rozdziału przy liczniku
  • Skucie betonu w hali przemysłowej
  • Rozebranie kostki betonowej (trelinki)
  • Wykonanie wykopu i ułożenie rury PE40 do budynku -100 m2
  • Podłączenie nowej instalacji do istniejącej w budynku wspólnoty
  • zasypanie i zagęszczenie wykopu
  • wylanie betonu w hali przemysłowej
  • uporządkowanie terenu po pracach ziemnych
  • wywóz urobku po wykopach

3. Termin realizacji zamówienia – do dnia 22.12.2023r

4. Warunki płatności

Warunkiem płatności jest prawidłowo wystawiona faktura na Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie 30 dni od daty doręczenia faktury na adres zarządcy.

5. Osoba wykonująca prace winna posiadać stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia.

6. Miejsce i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy należy złożyć w siedzibie zarządcy – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie.

Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:

<<Wykonanie: ,,Wykonanie przyłącza wodociągowego  dla budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Bolesława Chrobrego 34 w Piławie Górnej w ramach rozdziału sieci wodociągowej”>>

lub przesłać mailem (skan) na adres zbmpg@wp.pl do dnia 13.12.2023 r. do godz.: 13:00

Załączniki do zaproszenia:

1. Formularz „Oferta Wykonawcy”.

2. Oświadczenie wykonawcy

Zatwierdzam:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

Agnieszka Bodnarczuk