Piława Górna, 12.08.2019r
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP. Z O.O.
PIASTOWSKA 15A 58-240 PIŁAWA GÓRNA
NIP 882-19-32-252 REGON 891500563
działając w imieniu Gminy Piława Górna ul. Piastowska 69 58-240 Piława Górna
II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro.
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych t.j. Dz.U z 2017 r. poz.1579 ze zm.
III. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje ,, Zakup i dostawa 2 000 tys litrów oleju opałowego do budynku przy ul. Wiejskiej 2 w Piławie Górnej?
IV. WYKONANIE ZAMÓWIENIA
- Dostawa oleju odbędzie się zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Wykonawca wykona wymagana dostawę w terminie do30dni od podpisania umowy.
- Cena ofertowa zawiera koszty dostawy zamówionego oleju do Zamawiającego, która odbędzie się na koszt Wykonawcy.
V. WARUNKI PŁATNOŚCI
- Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będzie się odbywać na podstawie faktur wystawionych po wykonaniu dostawy.
- Zapłata faktury nastąpi przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany w fakturze w terminie do 21 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
- Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest potwierdzenie przez Zamawiającego zgodności dostawy z zamówieniem. Potwierdzenia dokonuje się na piśmie na dokumencie dostawy (protokole dostawy), który zawiera asortyment i ilości dostarczonego oleju opałowego. Dokument dostawy (protokół dostawy) sporządza Wykonawca.
VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
30 dni od dnia podpisania umowy
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Przy obliczeniu ceny ofertowej Wykonawca winien podać cenę netto i brutto w złotych (PLN) za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena powinna wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
- Do oceny ofert Zamawiający przyjmie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
4.Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
5.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN).
VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
Kryterium oceny ofert jest najniższa cena ? 100%
IX. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zmówienia.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty ? oferty tego Wykonawcy zostaną odrzucone. Dotyczy to także ofert, w których Wykonawcawystępuje jako uczestnik konsorcjum.
X. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Osoby zainteresowane proszone są o składanie ofert w Sekretariacie Zamawiającego przy ul. Piastowskiej 15a 58-240 Piława Górna lub o przesłanie oferty na adres Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna lubna adres e-mail: zbmpg@wp.pl
Termin składania ofert: do 23.08.2019 rok do godz. 15.00
Kontakt: Agnieszka Bodnarczuk tel: 748371288
XI. Załączniki:
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
Agnieszka Bodnarczuk