Zapytanie ofertowe – wykonanie wentylacji

ZAPYTANIE OFERTOWE WRAZ Z NEGOCJACJĄ CENY

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP Z O.O.
UL. PIASTOWSKA 15A
58-240 PIŁAWA GÓRNA
NIP: 882-19-32-252

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia obejmuje

,,Wykonanie dokumentacji technicznej oraz wykonanie wentylacji wywiewnej i nawiewnej pomieszczeń w lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Piława Górna stosownie do uzyskanej ekspertyzy -opinii kominiarskiej?.

1 Plac Piastów Śląskich 7 Piława Górna:

lokal nr 1 ? wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni, pomieszczenia łazienki, pomieszczenia przedpokoju
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 3 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni, pomieszczenia łazienki,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 4 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni, pomieszczenia łazienki,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 5 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 6 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych

Budynek usytuowany jest w strefie objętej Konserwatorem Zabytków

2 Sienkiewicza 17 Piława Górna

lokal nr 5- wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni, pomieszczenia łazienki, wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych

Budynek widnieje w Gminnej Ewidencji Zabytków

3 Sienkiewicza 20 Piława Górna

lokal nr 2 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 6 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia kuchni,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych
lokal nr 3 – wykonanie wentylacji wywiewnej pomieszczenia łazienki,
wykonanie nawiewu z zewnątrz budynku do pomieszczeń mieszkalnych

Opinie kominiarskie znajdują się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godz. od 9.00-13.00

– Termin wykonania prac do 15 sierpnia 2016 roku od dnia podpisania umowy.
– Warunki płatności przelew w terminie do 30 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego.
– Materiały użyte do montażu instalacji powinny spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych. Powinny posiadać certyfikaty wydane przez instytucje do tego upoważnione.
– Prace winny być wykonane przez osoby lub firmy o stosownych kwalifikacjach zawodowych

III. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty wraz z kosztorysami należy składać w Sekretariacie Zamawiającego do dnia 04.05.2016 roku  lub drogą pocztową na adres Zamawiającego
Kontakt: Jan Świdrak w godz. od 10.00-12.00 tel. 74 8371-288

Zatwierdzam:
Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
(-) Zygmunt Wołek

Total Page Visits: 2210 - Today Page Visits: 7