ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
na wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu technicznego w budynkach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Piławie Górnej
Zamawiający
Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Piławie Górnej przy ul. Piławie Górnej, jako Zarządca
Tryb udzielenia zamówienia
Zamówienie dotyczy budynków wielorodzinnych, postępowanie prowadzone jest w sposób uproszczony wykazujący gospodarny wybór oferentów.
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu
strona internetowa Zamawiającego – www.zbmpilawagorna.pl
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie art. 62 ustawy z dn. 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2010.243.1623t.j.) okresowego pięcioletniego przeglądu technicznego budynków mieszkalnych wraz z oceną stanu technicznego instalacji i urządzeń sanitarnych, wyszczególnionych
w Załączniku Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Okresowa kontrola ma polegać na sprawdzeniu stanu technicznego i wartości użytkowej całego obiektu budowlanego.
Z przeglądu technicznego zostanie sporządzony protokół (wg Załącznika Nr 6)
Osoba przeprowadzająca kontrolę okresową budynku, winna przed jej rozpoczęciem zapoznać się z protokołami z poprzednich kontroli, z protokołami robót remontowych wykonanych w danym budynku w okresie od poprzedniej kontroli oraz zgłoszeniami użytkowników lokali dotyczącymi usterek, wad, uszkodzeń lub zniszczeń elementów budynku.
Szczegółowe zasady wykonania przeglądu zawiera Załącznik Nr 5.
Termin wykonania zamówienia
Niniejsze zamówienie należy wykonać do dnia 31.11.2018 roku.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania lub kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach:
konstrukcyjno-budowlanej.
instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
2.wyrażą zgodę na termin związania ofertą 30 dni.
3.wyrażą zgodę na termin zapłaty faktury 30 dni.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1.Wypełniony formularz ofertowy (wg Załącznika Nr 1).
2.Zestawienie kosztów dla budynków poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych (wg Załącznika Nr 2)
3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia.
4.Kopie uprawnień budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego osoby, która będzie wykonywać przeglądy, poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
W sprawach (technicznych): Jan Świdrak – 74 831288 w godz. od 10.00-12.00
Miejsce, termin składania i otwarcia ofert cenowych:
1.Miejsce składania ofert – Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. (ul. Piastowska 15a, 58-240 Piława Górna (sekretariat)
2.Ofertę należy złożyć w kopercie, szczelnie zamkniętej w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią, z dopiskiem: ?Oferta na wykonanie okresowego 5-letniego przeglądu technicznego w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych w Piławie Górnej?
3.Termin złożenia ofert – do dnia 10.10.2018 r. do godz. 12:00.
4.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 10.10.2018 r. o godz. 12.30.
Sposób obliczenia ceny
1.W formularzu oferty należy podać cenę netto, podatek VAT (procentowo i kwotowo) oraz cenę brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.
2.W Załączniku Nr 2 należy podać cenę netto, podatek VAT (procentowo i kwotowo) oraz cenę brutto dla każdego budynku Wspólnoty Mieszkaniowej.
3.Oferta musi zawierać ostateczną cenę obejmującą wszystkie koszty realizacji zadania określonego w opisie przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi być podana w złotych polskich,
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie ofert
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia.
Zamawiający, za zgodą oferenta, poprawi oczywiste błędy i omyłki rachunkowe.
Zamawiający zastrzega możliwość żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
Termin związania ofertą.
Termin związania ze złożoną ofertą wynosi 30 dni.
Podwykonawstwo
1.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania niniejszego zamówienia podwykonawcom.
2.W formularzu oferty Wykonawca powinien wskazać, czy przedmiotowe zamówienie zostanie powierzone do wykonania podwykonawcom, jeśli tak, to w jakim zakresie.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienie postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
Załączniki:
1.Załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy
2.Załącznik Nr 2 – Zestawienie kosztów dla budynków poszczególnych Wspólnot Mieszkaniowych
3.Załącznik Nr 3 – Wykaz osób
4.Załącznik Nr 4 – Projekt umowy
5.Załącznik Nr 5 – Szczegółowe zasady przeprowadzania przeglądów technicznych budynków
6.Załącznik Nr 6 – Wzór protokołu z przeglądu.
Zatwierdził
Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych
(-) mgr inż. Zygmunt Wołek