Zaproszenie do złożenia oferty – przeglądy elektryczne – 5 letnie

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 04.08.2021r

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

,,Wykonanie 5–letnich przeglądów elektrycznych* w częściach wspólnych budynków mieszkalnych oraz lokali mieszkalnych komunalnych znajdujących się pod zarządem Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej”

Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177).

1. Nazwa Zamawiającego, adres:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

NIP: 882-19-32-252

2. Określenie/opis przedmiotu zamówienia.

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie

,,Wykonanie 5-letnich przeglądów elektrycznych* w częściach wspólnych budynków mieszkalnych oraz lokali mieszkalnych komunalnych znajdujących się pod zarządem Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej”.

Zakres pięcioletniego przeglądu instalacji elektrycznej powinien obejmować w szczególności:

Oględziny instalacji elektrycznej, urządzeń elektrycznych oraz osprzętu narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu na zewnątrz budynku oraz we wszystkich pomieszczeniach wewnątrz budynku: sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości połączeń, izolacji i ułożenia przewodów, sprawdzenie wizualne instalacji elektrycznych w zakresie stanu prawidłowości osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, sprawdzenie kompletności tablic i oznaczeń.

Oględziny instalacji odgromowej: sprawdzenie wizualne instalacji odgromowej w zakresie stanu prawidłowości połączeń, mocowań i ułożenia przewodów. Pięcioletnie pomiary elektryczne w zakresie:

  • pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej tj. pomiary skuteczności zerowania lub inaczej pomiary impedancji pętli zwarcia
  • pomiary rezystancji izolacji obwodów I- fazowych
  • pomiary rezystancji izolacji obwodów III- fazowych
  • pomiary wyłączników różnicowoprądowych
  • pomiary rezystancji uziomów instalacji odgromowej (pomiary rezystancji uziemienia).

W nawiązaniu do powyższego wskazujemy, że za wyjątkiem określonych powyżej czynności Wykonawca winien dokonać przeglądu zgodnie z obowiązującymi we wskazanym zakresie przepisami prawa i normami, a także przy użyciu urządzeń odpowiadających wymaganiom przepisów prawa str. 2 i norm (Wykonawca w protokole winien określić rodzaj mierników wraz z informacją w zakresie spełnienia przez wskazane urządzenia odpowiednich norm i przepisów). Do niniejszego zapytania ofertowego mogą przystąpić jedynie Wykonawcy posiadające ważne uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe w zakresie przeglądów instalacji elektrycznych.

Z przeprowadzonego przeglądu stanu technicznego oraz pomiarów instalacji elektrycznych Wykonawca każdorazowo sporządzić musi i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wykonania przeglądu pisemny protokół.

Protokół przeglądu instalacji elektrycznej w treści winien zawierać m.in.:

– datę wykonania przeglądu,

– nr protokołu

– oznaczenie obiektu objętego przeglądem (adres)

– dane techniczne urządzeń użytych do oględzin i dokonania pomiarów wraz z informacją w zakresie spełnienia przez nie wymaganych przepisów prawa i norm

– tabelaryczne zestawienie pomiarów z podziałem na poszczególne lokale, a w ramach lokali na poszczególne pomieszczenia (zestawienie punktów pomiarowych), wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej w lokalu

– wynik pomiarów dla poszczególnych punktów w lokalach (pozytywny/negatywny)

– tabelaryczne zestawienie poszczególnych pomiarów dla części wspólnych budynków (klatki schodowe, piwnice, strychy itp.) wraz z informacją z oględzin instalacji elektrycznej, tablic itd.

– tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji izolacji w obwodach wraz z wynikiem (pozytywny/negatywny)

– Tabelaryczne zestawienie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)

– Tabelaryczne zestawienie pomiarów wyłączników różnicowoprądowych wraz z wynikiem (pozytywny/ negatywny)

– Wykaz usterek i nieprawidłowości

– Określenie zaleceń pokontrolnych Informacja o dopuszczeniu bądź braku dopuszczenia instalacji do dalszej eksploatacji

– Wskazanie nieprzekraczalnej daty wykonania kolejnego protokołu.

Protokół musi posiadać podpis uprawnionej osoby przeprowadzającej kontrolę. Do protokołu należy załączyć potwierdzenie jego wykonania w poszczególnych lokalach poprzez podpis lokatora na stosownym zaświadczeniu. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu każdorazowo oryginał protokołu.

WYKONAWCA CO NAJMNIEJ 2 DNI PRZED TERMINEM WYKONANIA PRAC POWIADOMI LOKATORÓW O TERMINIE ICH PRZEPROWADZENIA WRAZ Z PROŚBĄ W ZAKRESIE UDOSTĘPNIENIA LOKALI DO KONTROLI. POWYŻSZE WYKONANE WINNO ZOSTAĆ W FORMIE STOSOWNEJ TREŚCI OGŁOSZENIA UMIESZCZONEGO W MIEJSCU WIDOCZNYM W BUDYNKU.

3. Termin realizacji zamówienia – 1,5 miesiąca od dnia podpisania umowy

4. Warunki płatności – Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie wystawionych faktur przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu z załączonym protokołem przeglądu części wspólnych (klatka schodowa, strych, piwnica) oraz protokołów z przeglądu lokali mieszkalnych komunalnych potwierdzonych podpisem lokatora.

Faktury dot. przeglądu części wspólnych powinny być wystawione na wspólnoty mieszkaniowe

Faktury dotyczące przeglądu budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych komunalnych powinny być wystawione na Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

UWAGA: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ PODANE POWYŻEJ ILOŚCI OKREŚLONO NA DZIEŃ 03.08.2021r. I MOGĄ ONE ODPOWIEDNIO ULEC ZMIANIE W TRAKCIE REALIZACJI UMOWY.

5. Wykonawca winien posiadać aktualną polisę OC a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zapytania ofertowego – w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną kopię stosownej polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego.

6. Wykonawca winien wykazać osobę posiadającą stosowne uprawnienia do wykonywania prac objętych zapytaniem ofertowym.

1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. posiadają uprawnienia eksploatacyjne i dozorowe umożliwiające realizację przedmiotu zapytania ofertowego zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa – w celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć do oferty odpowiednie, wymagane stosownymi przepisami prawa uprawnienia. Zamawiający informuje, że posiadanie powyższych uprawnień jest warunkiem niezbędnym uczestnictwa w zapytaniu ofertowym. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca winien załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię stosownych uprawnień.

7. Miejsce i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie. Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:

„WYKONANIE 5- LETNICH PRZEGLĄDÓW ELEKTRYCZNYCH W CZĘŚCIACH WSPÓLNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ORAZ LOKALI MIESZKALNYCH KOMUNALNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ POD ZARZĄDEM ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP. Z O.O. W PIŁAWIE GÓRNEJ”

lub przesłać mailem (skan) na adres zbmpg@wp.pl do dnia 13.08.2021 r. do godz.: 14:00

 

Załączniki do zaproszenia:

1. Formularz „Oferta Wykonawcy”.

 

Zatwierdzam:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

Agnieszka Bodnarczuk

 

* podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo Budowlane

 

Total Page Visits: 3924 - Today Page Visits: 5