Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.
ul. Piastowska 15a
58-240 Piława Górna
Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365
Piława Górna, 23.10.2023r
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
,,Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021- 2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT”
Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych
1. Nazwa Zamawiającego, adres:
Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
ul. Piastowska 15a
58-240 Piława Górna
2. Określenie/opis przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest „ Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT dla budynków”:
Lp. |
Adres Budynku |
Ilość kondygnacji |
Pow. Użytkowa m2 |
Uwagi |
---|---|---|---|---|
1 |
ul. Piastowska 21 |
3 |
378,56 |
WM |
2 |
ul. Piastowska 22 |
4 |
357,41 |
ZBM |
3 |
ul. Piastowska 23 |
3 |
297,08 |
WM |
4 |
ul. Piastowska 64 |
3 |
379,50 |
WM |
5 |
ul. Piastowska 76 |
4 |
137,85 |
Budynek po pożarze ZBM |
6 |
ul. Piastowska 78 |
4 |
240,36 |
Budynek po pożarze ZBM |
7 |
ul. Fabryczna 1 |
4 |
311,67 |
WM |
8 |
ul. Wąska 12 |
3 |
288,26 |
ZBM |
3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający uzna warunek jeżeli Wykonawca dysponuje osobami (co najmniej jedną), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami, które:
- spełniają wymagania określone w art. 17 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków,
- zostały wpisane do wykazu, o którym mowa w art. 18 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków,
- posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z art. 20 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków.
Na tę okoliczność Wykonawca przedłoży Wykaz osób zał. nr 3
c) posiadają wiedzę i doświadczenie – Zamawiający uzna warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał należycie co najmniej jedną usługę sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków w ilości co najmniej 50 lokali mieszkalnych – na tę okoliczność Wykonawca przedłoży Wykaz zrealizowanych usług wg. wzoru – załącznik nr 4 wraz z dowodem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie.
4. Termin realizacji zamówienia – do 15.12.2023 roku
5. Opis sposobu obliczania ceny oferty i kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty
- Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty: ceny netto, kwoty podatku VAT oraz ceny brutto.
- Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
- Cena podana przez wykonawcę ustalana jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie, chyba, że inne okoliczności spowodują konieczność zmiany zakresu prac lub/i ceny umownej, w tym wykonania robót nie ujętych w ofercie. Dotyczy to w szczególności ewentualnej konieczności wykonania dodatkowych pomiarów inwentaryzacyjnych budynków.
W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął jako jedyne kryterium cenowe – za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie najtańsza przy spełnieniu wszystkich dodatkowych warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie
6. Warunki płatności – Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie faktur wystawionych na Wspólnoty Mieszkaniowe i na Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
7. Miejsce i termin składania ofert.
Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załączonym kosztorysem robót należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie w terminie do 31.10.2023r
Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:
„Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021- 2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT dla budynków”:
lub przesłać mailem (skan) na adres zbmpg@wp.pl
Zatwierdzam:
Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.
Agnieszka Bodnarczuk