Zapytanie ofertowe – audyty energetyczne

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 23.10.2023r

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

,,Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021- 2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT”

Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r Prawo Zamówień Publicznych

1. Nazwa Zamawiającego, adres:

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

2. Określenie/opis przedmiotu zamówienia.

1)  Przedmiotem zamówienia jest „ Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021-2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT dla budynków”:

Lp.

Adres Budynku

Ilość kondygnacji

Pow. Użytkowa m2

Uwagi

1

ul. Piastowska 21

3

378,56

WM

2

ul. Piastowska 22

4

357,41

ZBM

3

ul. Piastowska 23

3

297,08

WM

4

ul. Piastowska 64

3

379,50

WM

5

ul. Piastowska 76

4

137,85

Budynek po pożarze ZBM

6

ul. Piastowska 78

4

240,36

Budynek po pożarze ZBM

7

ul. Fabryczna 1

4

311,67

WM

8

ul. Wąska 12

3

288,26

ZBM

3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:

1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt.

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.:
a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2
b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający uzna warunek jeżeli Wykonawca dysponuje osobami (co najmniej jedną), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami, które:

  • spełniają wymagania określone w art. 17 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków,
  • zostały wpisane do wykazu, o którym mowa w art. 18 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków,
  • posiadają wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, zgodnie z art. 20 ustawy o charakterystyce energetycznej budynków.

Na tę okoliczność Wykonawca przedłoży Wykaz osób zał. nr 3

c) posiadają wiedzę i doświadczenie – Zamawiający uzna warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał należycie co najmniej jedną usługę sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej budynków w ilości co najmniej 50 lokali mieszkalnych – na tę okoliczność Wykonawca przedłoży Wykaz zrealizowanych usług wg. wzoru – załącznik nr 4 wraz z dowodem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie.

4. Termin realizacji zamówienia – do 15.12.2023 roku

5. Opis sposobu obliczania ceny oferty i kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty

  • Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty: ceny netto, kwoty podatku VAT oraz ceny brutto.
  • Stawka podatku VAT jest określana zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r.o podatku od towarów i usług ( Dz. U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
  • Cena podana przez wykonawcę ustalana jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie, chyba, że inne okoliczności spowodują konieczność zmiany zakresu prac lub/i ceny umownej, w tym wykonania robót nie ujętych w ofercie. Dotyczy to w szczególności ewentualnej konieczności wykonania dodatkowych pomiarów inwentaryzacyjnych budynków.

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął jako jedyne kryterium cenowe – za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która będzie najtańsza przy spełnieniu wszystkich dodatkowych warunków udziału w postępowaniu wymienionych w punkcie

6. Warunki płatności – Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie faktur wystawionych na Wspólnoty Mieszkaniowe i na Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

7. Miejsce i termin składania ofert.

Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załączonym kosztorysem robót należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie w terminie do 31.10.2023r

Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:

„Wykonanie audytów energetycznych dla budynków wielorodzinnych w Piławie Górnej na potrzeby realizacji przedsięwzięć Funduszu Europejskiego dla Dolnego Śląska 2021- 2027, Priorytet FEDS.09 Fundusze Europejskie na rzecz transformacji obszarów górniczych na Dolnym Śląsku, Działanie FEDS.09.06 Transformacja środowiskowa – ZIT dla budynków”:

lub przesłać mailem (skan) na adres zbmpg@wp.pl

Załączniki do zaproszenia:

1. Audyty energetyczne załączniki

 

Zatwierdzam:

Prezes Zarządu Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o.

Agnieszka Bodnarczuk

Total Page Visits: 2149 - Today Page Visits: 1