Zaproszenie do składania ofert – przegląd gazowy

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o.

ul. Piastowska 15a

58-240 Piława Górna

Tel./fax (074) 837-12-88, \NIP: 882-19-32-252, REGON: 891500563, Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej WR IX NS – REJ KRS nr 0000177365


Piława Górna, 23.11.2023

Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna działając w imieniu Gminy Piława Górna oraz Wspólnot Mieszkaniowych
ZAPRASZA

do złożenia oferty cenowej na wykonanie rocznych przeglądów instalacji gazowej w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o. w Piławie Górnej

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania:

„Wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowej części wspólnych budynków gminnych, wspólnot mieszkaniowych oraz lokali mieszkalnych i użytkowych, zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o. w Piławie Górnej”

wyszczególnionych w załączniku do zapytania.

– sporządzenie protokołu z przeglądu instalacji gazowej w częściach wspólnych budynku;
– sporządzenie protokołu z przeglądu instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych – 1 egz dla lokatora, 1 – egz dla Zamawiającego;
– wykonawca jest zobowiązany zawiadomić mieszkańców budynku z tygodniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia przeglądów poprzez wywieszenie ogłoszenia w budynku wraz z podaniem nr telefonu oraz danymi osoby, która będzie przeprowadzać przegląd z możliwością umówienia się telefonicznie na przegląd – dotyczy lokali mieszkalnych.
– wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z winy Wykonawcy w czasie świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego.

Obowiązki Wykonawcy: przeprowadzenie przeglądu zgodnie z wytycznymi:

1) art. 62 ust. 1 pkt Ic ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 z p. zm.) w związku z § 4 – 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (DZ. U. Nr 74 poz. 836 z p. zm.),

2) PN-M-34507 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. 2002P. W normie podano wymagania i procedury wykonywania okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem zlecenia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami prawa. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.

II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – do dnia 29.12.2023r

III . SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wykonawca składa ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 Oferta składana jest na załączonym do Ogłoszenia formularzu ofertowym.

IV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY

1. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę należnego podatku od towarów i usług VAT. Ceny umieszczone na formularzu ofertowym należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

2. Cena powinna wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
3. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 4. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.

5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN).

V. KRYTERIUM WYBORU OFERTY – NAJNIŻSZA CENA

1. Wykonawca proponujący najniższą cenę za wykonanie danej części zamówienia otrzyma największą ilość punktów – 100 pkt

2. Pozostali Wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według poniższego wzoru:

                                                                               najniższa cena ofertowa

Suma pkt. przyznanych ocenianej ofercie = —————————————–     x 100 pkt

                                                                               cena ofertowa ocenianej oferty

 

Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.

3. Jeżeli w postępowaniu, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.

4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. Oświadczenie- załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli wymagane): nie wymagane.
3. Warunki gwarancji: minimalny okres gwarancji wady materiałowe i wykonania 12 miesięcy.

VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę składa się osobiście w siedzibie Spółki ul. Piastowska 15A 58-240 Piława Górna, lub na adres e-mail: zbmpg@wp.pl w terminie do dnia 30.11.2023 roku do godz. 13.00

Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a) Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 3

b) Wykaz osób uczestniczących w zamówieniu – załącznik nr 2

c) Przykładowy protokół z przeglądu

oraz podpisanie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

VIII. Dodatkowe informacje:

1. Termin związania z ofertą: 30 dni

2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jej etapie jego trwania.

3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

4. W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo powiadomieni o terminie podpisania umowy.

5. Termin płatności faktury: 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionych faktur z załączonymi protokołami z przeglądu.

6. Faktury można dostarczać sukcesywnie, po zakończonym przeglądzie poszczególnego budynku.

IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych
Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna (zwany dalej ZBM).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z za pośrednictwem adresu e-mail: sekretariat@zbmpilawagorna.pl

Zatwierdził

Agnieszka Bodnarczuk

Prezes Zarządu

Total Page Visits: 1183 - Today Page Visits: 1