ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH SP. Z O.O. W PIŁAWIE GÓRNEJ ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. w Piławie Górnej działając w imieniu Gminy Piława Górna oraz Wspólnot Mieszkaniowych zaprasza do złożenia oferty na zadanie:
„Wykonanie rocznych przeglądów instalacji gazowej w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o. w Piławie Górnej”
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania:
„Wykonanie rocznego przeglądu instalacji gazowej części wspólnych budynków gminnych, wspólnot mieszkaniowych oraz lokali mieszkalnych i użytkowych, zarządzanych przez ZBM Sp. z o.o. w Piławie Górnej”
wyszczególnionych w załączniku do zapytania.
- sporządzenie protokołu z przeglądu instalacji gazowej w częściach wspólnych budynku;
- sporządzenie protokołu z przeglądu instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych oraz użytkowych – 1 egz. dla lokatora, 1 – egz. dla Zamawiającego;
- wykonawca jest zobowiązany zawiadomić mieszkańców budynku z tygodniowym wyprzedzeniem o terminie przeprowadzenia przeglądów poprzez wywieszenie ogłoszenia w budynku wraz z podaniem nr telefonu oraz danymi osoby, która będzie przeprowadzać przegląd z możliwością umówienia się telefonicznie na przegląd – dotyczy lokali mieszkalnych.
- wykonawca przejmuje pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe z winy Wykonawcy w czasie świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego.
Obowiązki Wykonawcy: przeprowadzenie przeglądu zgodnie z wytycznymi:
- art. 62 ust. 1 pkt Ic ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290 z p. zm.) w związku z § 4 – 6 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (DZ. U. Nr 74 poz. 836 z p. zm.),
- PN-M-34507 Instalacja gazowa. Kontrola okresowa. 2002P. W normie podano wymagania i procedury wykonywania okresowej kontroli stanu technicznej sprawności instalacji gazowej
w budynkach mieszkalnych, zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania prac objętych przedmiotem zlecenia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i przepisami prawa. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 roku w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.
II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – do dnia 20.12.2024r
III. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wykonawca składa ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem.
Oferta składana jest na załączonym formularzu ofertowym.
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę należnego podatku od towarów i usług VAT. Ceny umieszczone na formularzu ofertowym należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena powinna wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
3. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN).
V. KRYTERIUM WYBORU OFERTY – NAJNIŻSZA CENA
1. Wykonawca proponujący najniższą cenę za wykonanie danej części zamówienia otrzyma największą ilość punktów – 100 pkt
2. Pozostali Wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według poniższego wzoru:
Suma pkt. przyznanych ocenianej ofercie = najniższa cena ofertowa / cena ofertowa ocenianej oferty x 100 pkt
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli w postępowaniu, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Oświadczenie dotyczące o braku przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik
2. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli wymagane): nie wymagane.
3. Warunki gwarancji: minimalny okres gwarancji wady materiałowe i wykonania 12 miesięcy.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę składa się osobiście w siedzibie Spółki ul. Piastowska 15a, 58-240 Piława Górna, lub na adres e-mail: zbmpg@wp.pl w terminie do dnia 22.11.2024 roku do godz. 13.00
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) dokumenty według załączników
b) przykładowy protokół z przeglądu
oraz podpisanie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub popisem zaufanym osoby/osób upoważnionej/ upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowanym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE
1. Termin związania z ofertą: 30 dni
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jej etapie jego trwania.
3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W przypadku wybrania Państwa oferty, zostaną Państwo powiadomieni o terminie podpisania umowy.
5. Termin płatności faktury: 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionych faktur z załączonymi protokołami z przeglądu.
6. Faktury wystawione na każdą Wspólnotę osobno można dostarczać sukcesywnie, po zakończonym przeglądzie poszczególnego budynku.
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a, 58-240 Piława Górna (zwany dalej ZBM).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: zbmpg@wp.pl
Załączniki:
Zatwierdził
Agnieszka Bodnarczuk
Prezes Zarządu
Piława Górna, 12 listopada 2024 r.