Piława Górna, 08.11.2024r
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o. w Piławie Górnej działając w imieniu Gminy Piława Górna zaprasza do złożenia oferty na zadanie :
„Remont lokalu mieszkalnego nr 7 zlokalizowanego w budynku wielorodzinnym przy ul. Polnej 6 w Piławie Górnej”
Postępowanie nie jest prowadzone zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177).
I. NAZWA ZAMAWIAJĄCEGO, ADRES:
Zarząd Budynków Mieszkalnych sp. z o. o.
ul. Piastowska 15a
58-240 Piława Górna
NIP: 882-19-32-252
II. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Przedmiotem zamówienia jest remont lokalu mieszkalnego nr 7 zlokalizowanego przy ul. Polnej 6 w Piławie Górnej. Mieszkanie znajduje się na 2 piętrze, składa się z dwóch pokoi, kuchni i łazienki z wc o łącznej powierzchni użytkowej 61,50 m².
Zakres robót:
Zakres robót remontowych określony został w załączniku nr 3 – dokumentacja projektowa
– PUF
Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w lokalu – klucze dostępne u Zamawiającego.
Wykonawca winien posiadać aktualną polisę OC na kwotę minimum 50 000, 00 zł.
Wykonawca winien wykazać doświadczenie zawodowe – minimum dwie roboty budowlane w zakresie podobnym do zamówienia o wartości min. 60 000,00 zł netto każda w formie referencji/poświadczenia/protokół odbioru.
Wykonawca winien posiadać odpowiednie uprawnienia określone przepisami prawa w zakresie wymiany instalacji elektrycznej.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
- Oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli wymagane): nie wymagane.
- Warunki gwarancji: minimalny okres gwarancji wady materiałowe i wykonania 36 miesięcy.
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA – do dnia 13.12.2024r
V. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. W formularzu ofertowym należy podać cenę netto, brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz stawkę należnego podatku od towarów i usług VAT.
Ceny umieszczone na formularzu ofertowym należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena powinna wynikać ze wszystkich czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz zawierać wszystkie dodatkowe koszty związane z jego wykonaniem.
3. Do oceny ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
4. Ustalenie stawki VAT leży po stronie Wykonawcy.
5. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem cen lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
6. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą nastąpi w złotych (PLN).
VI. KRYTERIUM WYBORU OFERTY – NAJNIŻSZA CENA
1. Wykonawca proponujący najniższą cenę za wykonanie danej części zamówienia otrzyma największą ilość punktów – 100 pkt
2. Pozostali Wykonawcy otrzymają ilość punktów obliczoną według poniższego wzoru:
Suma pkt. przyznanych ocenianej ofercie =najniższa cena ofertowa / cena ofertowa ocenianej oferty x 100 pkt
Obliczenia będą dokonywane do dwóch miejsc po przecinku.
3. Jeżeli w postępowaniu, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru tj. otrzyma najwyższą ilość punktów.
VII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w w siedzibie Zamawiającego – Zarząd Budynków Mieszkalnych, Piastowska 15a, 58- 240 Piława Górna w sekretariacie . Zaleca się aby ofertę oznaczyć w następujący sposób:
„Oferta na remont lokalu mieszkalnego nr 7 w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Polnej 6 w Piławie Górnej” lub przesłać na adres mailowy: zbmpg@wp.pl
Termin składania ofert: do dnia 22.11.2024 roku do godz. 11.00
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 2
b) Referencje – min 2 szt.
c) stosowne uprawnienia
VIII. POSTANOWIENIA UMOWY
1. Wynagrodzenie będzie wypłacone na podstawie prawidłowo wystawionej faktury po zakończeniu prac na Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o. o, przelewem na konto Wykonawcy, wskazane w fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia faktury Zamawiającemu.
2.Wykonawca winien posiadać aktualną polisę OC na kwotę minimum 100 000, 00 zł.
IX. Dodatkowe informacje:
1.Termin związania z ofertą: 30 dni
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jej etapie jego trwania
3. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
4. W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo powiadomieni o terminie podpisania umowy.
5. Termin płatności faktury: 30 dni od daty wpływu poprawnie wystawionej faktury wraz z załączonym protokołem obioru.
X. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o. ul. Piastowska 15a 58-240 Piława Górna (zwany dalej ZBM).
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z
za pośrednictwem adresu e-mail: zbmpg@wp.pl
Załączniki do zaproszenia: